در ميان باد

به احتمال زياد همه شما در دوران كودكي خود با اين اسباب بازي ها بازي كرده ايد. لگوها بلوك هاي پلاستيكي محبوبي هستند كه مي توان آنها را به اشكال مختلف ساخت. بچه ها سالهاست كه از اين اسباب بازي استفاده مي كنند و نسل هاي زيادي با آن خاطره دارند. اين اسباب بازي ها آنقدر محبوب و دوست داشتني هستند كه افراد در هر سني از بازي با آنها لذت مي برند. همچنين ممكن است علاقه مند باشيد كه در مورد تاريخچه اسباب بازي هاي لگو و اينكه لگو چيست بدانيد.

لگو چيست؟

فكر نمي كنم كسي باشد كه نداند لگو چيست. مطمئنم از كودكي با اين اسباب بازي ها آشنا هستيد. حتي اگر از شركت لگو اطلاعي نداريد، مي توانيد با اسباب بازي هاي آن شكل هاي مختلفي خلق كنيد. اما به طور كلي، اگر مي خواهيد بدانيد لگو چيست، بايد بگوييم كه لگو يك اسباب بازي پلاستيكي است كه مي توان آن را با آجر روي هم قرار داد. بنابراين مي توانيد ظاهري را كه مي خواهيد با آنها ايجاد كنيد.

لگو يكي از محبوب ترين اسباب بازي هاي كودكان است و به همين دليل همه كودكان جهان طرفدار آن هستند. اگر كه به تاريخچه شركت لگو نگاهي بيندازيد، متوجه مي شويد كه شركت لگو در طول تمام اين سال ها براي كودكان و والدين آنها محبوب بوده است. تكه هاي رنگارنگ و كوچك لگو براي كودكان بسيار جذاب و همچنين سرگرم كننده هستند و به رشد مهارت ها و آموزش كودك كمك مي كنند.

در واقع، كودك با كنار هم قرار دادن و جدا كردن مكرر آنها مهارت هاي بسياري را مي آموزد. اين اسباب بازي به دليل كارايي بالا و فوايد زيادي كه براي كودكان دارد، به عنوان يك اسباب بازي كامل و مفيد به حساب مي آيد.

تاريخچه بازي هاي لگو

حالا كه متوجه شديد لگو چيست، بهتر است داستان شركت لگو را بدانيد. برايتان جالب خواهد بود كه اين شركت چگونه فعاليت خود را آغاز كرد و چگونه به مرور زمان به عنوان يك برند محبوب شناخته شد.

اوله كرك كريستينسن مخترع و سازنده لگو بود و در سال 1932 شركت لگو را در دانمارك تأسيس كرد. اكنون ممكن است بپرسيد كه لگو يعني چه؟ اين كلمه از كلمه دانماركي "لگ" به معناي "بازي" و "گود" به معناي "خوب" گرفته شده است. در واقع لگو تركيبي از دو كلمه دانماركي به معناي "بازي خوب" است.

از سال 1919، اوله كرك كريستينسن به ساخت در و پنجره براي ساختمان هاي چوبي مشغول شد. در سال 1932 مشكلات اقتصادي و شرايط نامساعد مالي شركت او را دچار بحران كرد و اوضاع شركت در آشفتگي شديدي فرو رفت. به همين دليل، آقاي اول كرك كريستينسن تصميم گرفت عروسك هاي چوبي بسازد و بفروشد تا اوضاع را اصلاح كند. در واقع مي توان گفت كه تاريخچه كمپاني لگو از همين زمان آغاز شد. سپس شروع به ساختن تعداد زيادي اسباب بازي كرد. اين اسباب‌بازي‌ها شبيه لگوهاي امروزي بودند، از چوب ساخته مي‌شدند و اغلب به صورت هواپيما، ماشين و غيره به فروش مي‌رسيدند.

پس از مدتي آقاي كريستينسن به فكر انتخاب نام مناسب براي شركت خود افتاد و در نهايت با كمك ساير شركا نام لگو را براي اين شركت انتخاب كرد. از آنجايي كه موسس گروه لگو براي كيفيت اسباب بازي هايش اهميت زيادي قائل مي شد، از بهترين چوب براي ساخت آنها استفاده كرد.

به دليل كيفيت و زيبايي محصولات شركت اسباب بازي لگو، با آشنايي بيشتر مردم با اين اسباب بازي و شناخت لگو، فروش اين شركت افزايش يافت و به اين رشد ادامه داد. در تاريخچه كمپاني لگو در دوران جنگ جهاني مشخص است كه اين بازي ها حتي در آن شرايط هم طرفداران خود را از دست ندادند و هر روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

همانطور كه گفتيم برند اسباب بازي لگو از چوب براي ساخت اسباب بازي ها استفاده كرده است. اين روند ادامه داشت تا اينكه در سال 1947 مديريت شركت لگو تصميم گرفت از پلاستيك به جاي چوب براي ساخت اسباب بازي ها استفاده كند.

پس از مرگ اوله كرك كريستينسون در سال 1958، فعاليت هاي شركت لگو به سرپرستي پسرش ادامه يافت. سال 1960 بود كه يك آتش سوزي ناگهاني در كارخانه اسباب بازي سازي لگو رخ داد. از آنجايي كه نيمي از اسباب‌بازي‌هاي كارخانه هنوز چوبي بودند، آتش شدت گرفت و خسارات زيادي به شركت وارد شد. پس از اين اتفاق، شركت لگو در تمام اسباب بازي هاي خود از پلاستيك استفاده كرد. اما در آن سال ها بود كه افراد بيشتري از برند لگو در كشورهاي ديگر مطلع شدند. اين برند در دنيا محبوبيت زيادي پيدا كرد و محصولات آن در فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و ... به فروش رسيد.

بعدها شركت اسباب بازي لگو قطعات و تجهيزات بيشتري را براي بازي كودكان تهيه كرد. اين شركت همچنين مكعب هاي پلاستيكي بزرگتري را براي كودكان توليد مي كند. با گذشت زمان بسته بندي هاي جذاب تري لگو با مدل هاي زيبا براي كودكان مانند جنگ ستارگان، فضا، دزدان دريايي، قلعه ها و ... در بازار ظاهر شد. هنگامي كه مردم سراسر جهان فهميدند لگو چيست، از بازي با آن و ايجاد خاطرات خوش با آن لذت بردند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۰۲:۴۹ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی